Szkolenie „ZNOWELIZOWANA TARCZA ANTYKRYZYSOWA - COVID 2019”

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w szkoleniu (webinarium) „ZNOWELIZOWANA TARCZA ANTYKRYZYSOWA - COVID 2019” (prawo pracy, ZUS, prawo gospodarcze, podatki w dobie epidemii).

Termin:             24 kwietnia 2020 r. (piątek), godz. 9.00

Cena netto:       170 zł (część I)  /  130 zł (część II)  /  250 zł (część I i II)

Zgłoszenia można nadsyłać do 23 kwietnia 2020 r. (do godz. 18.00) na adres szkolenia@doradca.lublin.pl.

Szkolenie poprowadzą doświadczeni doradcy podatkowi oraz radcowie prawni z DORADCA Sp. z o.o. w Lublinie.

CZĘŚĆ I  (9:00 – 12:30)
• prawo pracy
• prawo gospodarcze
• rozliczenia z ZUS

CZĘŚĆ II (12:30 – 15:00)
• podatek dochodowy od osób fizycznych
• podatek od osób prawnych

CZĘŚĆ I
PRAWO PRACY I PRAWO GOSPODARCZE
• dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników z Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych oraz ze środków powiatu
• zawieszenie obowiązku wykonywania badań lekarskich – których badań dotyczy?
• możliwości uelastycznienia czasu pracy – co i jak można zmienić?
• polecenie pracy zdalnej
• zlecenie innych obowiązków na 3 miesiące
• jak zarządzić przestój i ile za niego zapłacić?
• praca zastępcza podczas przestoju,
• zmiana warunków pracy i/lub płacy za porozumieniem lub wypowiedzeniem zmieniającym
• pożyczka dla mikroprzedsiębiorców na bieżące wydatki
• przesunięcie terminu do zgłoszenia beneficjenta rzeczywistego do rejestru
• umożliwienia odbycia zgromadzeń organów spółek za pośrednictwem środków komunikowania się na odległość
• wydłużenie terminów do spełnienia niektórych innych obowiązków

SZCZEGÓLNE ROZWIĄZANIA Z TYTUŁU ROZLICZEŃ Z ZUS
• obowiązki pracodawcy/zleceniodawcy w zakresie dokumentowania i wypłaty zasiłków w okresie COViD-19
• świadczenia za okres obowiązkowej kwarantanny oraz choroby własnej
• dokumentowanie i wypłata zasiłku opiekuńczego oraz dodatkowego zasiłku opiekuńczego (opieka nad chorymi członkami rodziny i dziećmi zdrowymi)
• świadczenie postojowe
• ulgi i zwolnienia w zakresie rozliczeń dla płatników składek (zwolnienie z opłacania składek,
odroczenie terminu płatności lub rozłożenie ich na raty)

CZĘŚĆ II
PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB FIZYCZNYCH
• przesunięcie terminu dla rozliczeń podatkowych za 2019 rok
• odroczenie terminu przekazania zaliczek na podatek pobranych przez płatników
• podwyższenie limitów zwolnień w odniesieniu do świadczeń finansowanych ze środków ZFŚS
• wsteczne odliczanie straty poniesionej w 2020 roku na działalności gospodarczej
• możliwość rezygnacji z uproszczonych zaliczek
• instytucja ograniczenia wysokości zaliczek przewidziana przepisami Ordynacji Podatkowej
• inne preferencje podatkowe przewidziane w ustawie o PIT dla przez przedsiębiorców

PODATEK DOCHODOWY OD OSÓB PRAWNYCH
• odliczenie darowizn przekazanych na walkę z COVID-19
• jednorazowe odpisy amortyzacyjne
• rozliczenie ulgi B+R i IP-BOX na etapie obliczania zaliczek
• zmiana sposobu uiszczania zaliczek przez małych podatników
• zawieszenie niektórych warunków funkcjonowania PGK
• odroczenie terminu składania zeznań CIT i dopłaty podatku
• odroczenie terminu sporządzenia niektórych informacji podatkowych oraz wypełnienia obowiązków z obszaru cen transferowych

W trakcie spotkania będzie możliwość zadawania pytań za pośrednictwem czatu. Do wszystkich uczestników webinarium (po jego zakończeniu) zostanie przesłane w formie elektronicznej specjalne opracowanie „Przewodnik po zmianach tarcza antykryzysowa COVID-19”, uwzględniający zagadnienia poruszone podczas spotkania.

Warunkiem udziału w spotkaniu jest wcześniejsze dokonanie płatności za udział oraz mailowe zgłoszenie uczestnictwa, obejmujące poniższe dane (edytowalny formularz zgłoszenia jest również w oddzielnym pliku):

DANE DO ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W WEBINARIUM, 24 kwietnia 2020 r.
- imię i nazwisko
- adres mailowy
- telefon kontaktowy
- udział w szkoleniu: część I (209,10 zł brutto)  /  część II (159,90 zł brutto)  /  część I i II (307,50 zł brutto)
- Dane do faktury:
  - firma (pełna nazwa):
  - adres:
  - NIP:
  - adres mailowy do wysyłki faktury:
- Zgoda na przesyłanie informacji na temat kolejnych szkoleń organizowanych przez DORADCA Sp. z o.o. (tak/nie)

Zgłoszenie (wraz z potwierdzeniem dokonania płatności) należy przesyłać do czwartku (23 kwietnia 2020 r.) do godz. 18:00 na adres mailowy: szkolenia@doradca.lublin.pl

DANE DO PRZELEWU
• rachunek bankowy: ING Bank Śląski SA 15 1050 1953 1000 0090 3023 3622
• tytuł przelewu: „imię i nazwisko uczestnika, COVID-19, „cz. I”/„cz. II”/„cz. I+II”
• odbiorca przelewu: DORADCA Sp. z o.o, Al. J. Piłsudskiego 1a, 20-011 Lublin

Po otrzymaniu prawidłowego zgłoszenia prześlemy na wskazany w tym zgłoszeniu adres mailowy uczestnika dane dostępowe, tj.
• indywidualny login uczestnika,
• numer spotkania,
• kod spotkania.
Dane te należy podać w procesie dołączania do spotkania.

UWAGA! Udział w webinarium uwarunkowany jest podaniem podczas dołączania do webinarium m.in. unikalnego loginu uczestnika (nazwy). Indywidualny login (nazwa) zostanie przypisany każdemu uczestnikowi i podany w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia. Podczas dołączania do spotkania nie należy zatem podawać swojego imienia i nazwiska, ale w polu „NAME” należy podać indywidualny login (nazwę) wskazany w potwierdzeniu zgłoszenia. Dotyczy to również uczestników szkolenia wykorzystujących telefony komórkowe.

Udział w spotkaniu jest możliwy po uprzednim zainstalowaniu na komputerze lub telefonie aplikacji „ZOOM” (www.zoom.us/download). Pobrać aplikację można w następujący sposób:
- na komputer (aplikacja „Zoom Client for Meetings”) – kliknij w link https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
- na telefon (aplikacja „ZOOM Cloud Meetings”) – ze „Sklepu Play” albo „App Store”.
Platforma ZOOM nie wymaga zakładania konta. Wystarczy link do spotkania, dostęp do internetu, komputer z mikrofonem i kamerą (opcjonalnie). Podczas dołączania do spotkania należy pamiętać, aby kliknąć w ikonę „Join With Computer Audio”.

Rozpoczęcie spotkania zaplanowane jest na godz. 9.00. Jednakże rejestracja uczestników („podłączanie się”) do spotkania odbywać się będzie już od godz. 8.00.
Jeżeli Państwo do tej pory nie korzystali z platformy komunikacyjnej ZOOM, ze względów technicznych zalecamy podjęcie próby dołączenia do spotkania jak najwcześniej (tj. zaraz po godz. 8.00).

Zgłoszenie udziału w webinarium oraz jego opłacenie oznaczają, że zapoznał się Pan/Pani i akceptuje Regulamin szkoleń organizowanych przez DORADCA Zespół Doradców Finansowo-Księgowych Sp. z o.o. w Lublinie, dostępny na stronie http://www.doradca.lublin.pl/uslugi/inne-uslugi/szkolenia oraz zawarte w nim zasady przetwarzania danych osobowych.

Zapraszamy do kontaktu
DORADCA Zespół Doradców Finansowo–Księgowych Sp. z o.o.
20-011 Lublin, Al. J. Piłsudskiego 1, tel. (81) 532-23-75
podatki@doradca.lublin.pl www.doradca.lublin.pl

W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) uprzejmie informuję, że Administratorem danych osobowych jest DORADCA Zespół Doradców Finansowo-Księgowych Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, 20-011, Al. J. Piłsudskiego 1a. Kontakt: szkolenia@doradca.lublin.pl, tel.: 81 532-23-75.
Zgłoszenie na szkolenie jest równoznaczne z Państwa zgodą na przetwarzanie danych przez DORADCA Zespół Doradców Finansowo-Księgowych Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie w celach szkoleniowych. Jednocześnie informujemy, że Państwa dane nie są nikomu przekazywane i mogą być wyłącznie udostępniane podmiotom uprawnionym z mocy prawa. Zgodnie z RODO osoba, której dane dotyczą ma prawo do dostępu do swoich danych, poprawienia, prostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Dane są przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 punkt 1 lit a RODO).

Szczegóły szkolenia wraz z informacjami organizacyjnymi oraz formularz zgłoszenia są dostępne w plikach do pobrania.

Newsletter

Jeżeli życzą sobie Państwo otrzymywać wiadomości z zakresu prawa podatkowego i bilansowego, prosimy o podanie adresu e-mail.

Logowanie

projekt i realizacja ibif.pl